Moje tajomstvá

Email marketing, alebo prečo spamovať

  • Katka Bartová
  • 2017-10-16 14:24:06

Spameri! Áno, spamujeme a naša robota do pár sekúnd skončí v koši. Alebo nie?

Komunikácia s klientami aj prostredníctvom newslettrov by mala byť súčasťou Vašej základnej marketingovej stratégie. Prečo je to tak, na čo sa sústrediť a čomu sa vyhnúť si preberieme v tomto článku.

Prečo posielať newsletter

  • pretože rýchlo a jednoducho odkomunikujete svoju myšlienku / novinku všetkým svojim zákazníkom,

  • odbremeníte svojho predajcu a pripravíte mu cestu k zákazníkovi,

  • ušetríte svojmu klientovi čas pri dohľadávaní informácií,

  • zvýšite si predaj,

  • zistíte o čo majú zákazníci naozaj záujem,

  • pomáhate zákazníkovi a tým vytvárate pridanú hodnotu svojmu businessu,

  • budujete si PR

 

Čo je cieľom newslettra

Prvým cieľom, ktorý každého napadne, je predaj. Logické, veď z neho žijete. Každý z Vašich zákazníkov sa nachádza v inej časti nákupného cyklu a preto je skvelé tento cyklus zefektívniť a klientovi pomôcť.

Ale, prostredníctvom newslettra viete svojich klientov aj informovať o Vašich aktuálnych novinkách, zmenách, a udalostiach. Budujte si svoje PR, dajte svojmu podnikaniu pridanú hodnotu.

Viete prečo sú Vám Vaši zákazníci verní? Viete čo majú v pláne? Ako im môžete pomôcť? To všetko sa dozviete z prieskumu, ktorý viete zrealizovať prostredníctvom newslettra. Áno, najlepšie je pobaviť sa pri káve, avšak ak máte 10.000 klientov, asi by Vás klepla pepka :-)

Máte vlastných fanúšikov, alebo pravidelných klientov? Prečo neoceniť ich vernosť? Aj táto skutočnosť Vás môže odlíšiť od Vašich konkurentov.

Je slušné poslať uvítací email, poďakovať sa za registráciu, poslať klientovi blahoželanie na narodeniny. Aaaale, oveľa lepšie je poslať mu zľavový kupón po prezeraní si konkrétneho produktu z Vášho newslettra, prípadne poslať pripomienku v prípade, ak nedokončí objednávku. S týmto všetkým Vám pomôžu automatické a transakčné emaily.

Vedeli ste, že uvítacie a potvrdzujúce emaily majú vyššiu mieru otvorenia než klasické predajné newslettre? Využite priestor a rovno ponúknite klientovi špecialitky z Vášho webu.   

Chcete získať viac zákazníkov?

Kontaktuje ma