Je dôležité zdôrazniť, že úspech Voňavého domova je výsledkom tvrdej práce celého tímu a inovatívneho produktu. Zásadnými faktormi sú vysoká kvalita olejov do prania, skvelý zákaznícky servis a efektívna distribúcia. Pre mňa, ako marketéra, sú v tejto spolupráci kľúčové aspekty ako komunikácia, dôvera, angažovanosť a realistické očakávania. Vďaka tomu sa nám podarilo vybudovať silnú značku a vytvoriť nový trend na slovenskom trhu.
Celý článokAk milujte svet sociálnych sietí a plánujete sa mu venovať na profesionálnej úrovni, venujte pozornosť vzdelávaniu. Len tak zabezpečíte, že Vaša práca prekvapí vašich klientov a ich fanúšikov.
Celý článokAk komunikujete so svojimi zákazníkmi pomocou newslettrow, zbystrite pozornosť. Na trhu je nový hráč v oblasti automatizovaného zasielania predajných, personalizovaných emailov – Intelimail. Ako prvý na trhu dokáže fungovať úplne samostatne bez potreby ľudského faktoru.
Celý článokPripraveným šťastie praje. Aj tak sa dá nazvať novinka od Google.
Celý článokViete koľko Vám zarobili Vaše newslettre? Ak nie, tak tento článok je práve pre Vás!
Celý článokNa niektoré prehľady naozaj nepotrebujete platiť programátora alebo marketéra. Pozrite sa, čo všetko viete nastaviť sami.
Celý článok25.5.2018 vstúpi do platnosti Nariadenie EU o Spracovaní Osobných Údajov. Skontrolujte si Vaše databázy v predstihu.
Celý článokPár dôvodov prečo považovať newsletter za účinný nástroj komunikácie so zákazníkmi
Celý článokChcete získať viac zákazníkov?
Kontaktuje ma